Користувачі у США проводять менше часу у Twitter після приходу Маска — дослідження Pew Research
Більшість користувачів Twitter у США проводять менше часу на платформі за останній рік, а найактивніші користувачі соцмережі пишуть твіти рідше, ніж раніше, свідчать дані Pew Research.
"Шість із десяти дорослих американців, які використовували Twitter торік, кажуть, що нещодавно зробили перерву в роботі з цією платформою", – йдеться в дослідженні.
Згідно з нещодавнім опитуванням Pew Research Center, чверть цих користувачів кажуть, що навряд чи будуть використовувати Twitter через рік.
Також Pew вивчив "фактичну поведінку" активних користувачів Twitter і виявив, що після придбання соцмережі Маском у наступні місяці вони помітно знизили кількість твітів.
"Середня кількість твітів цих користувачів через місяць після придбання знизилася приблизно на 25%", – зазначає Pew.
Pew також виявив, що сам Маск за останній рік став найбільш обговорюваною темою в Twitter.
"Якщо подивитися на дорослих користувачів Twitter окремо, приблизно чотири з десяти згадали Маска у твіті від початку 2022 року", – йдеться в дослідженні.
Через тиждень після купівлі Маском Twitter деякі користувачі почали залишати соцмережу. Однією з альтернатив "пташці" стала платформа Mastodon. Кількість активних користувачів Mastodon на місяць збільшилася з 300 000 до 2,5 млн у період з жовтня по листопад. Щоденні завантаження Mastodon зросли з 6000 27 жовтня, у день, коли Маск придбав Twitter, до піку в 243 000 18 листопада, згідно з даними Sensor Tower. Використання інших невеликих конкуруючих сайтів, таких як Tumblr, також різко зросло.
Twitter зазнав значних змін відтоді, як Маск купив компанію в жовтні. Мільярдер звільнив більше половини співробітників Twitter, унаслідок чого у компанії залишилося близько 2200 співробітників порівняно з 7500 на момент придбання.
17 січня щоденний дохід Twitter був на 40% нижчим, ніж того самого дня рік тому. Це підкреслює наявність кризи, з якою зіткнувся основний рекламний бізнес Twitter. Понад 500 провідних рекламодавців Twitter призупинили витрати на платформу відтоді, як Ілон Маск очолив компанію в жовтні.
За оцінками іншої дослідницької фірми Pathmatics, більшість компаній припинили витрати в листопаді того самого місяця, коли Маск відновив зупинені облікові записи і випустив платну перевірку, внаслідок якої шахраї видавали себе за корпорації. За оцінками Pathmatics, 14 із 30 найбільших рекламодавців у Twitter припинили всю рекламу на платформі після того, як Маск її очолив.