Європейські авіакомпанії заявляють, що досягнення цілей у сфері екологічно чистого палива може означати підвищення тарифів і консолідацію

У четвер керівники європейських авіакомпаній заявили, що галузь має заробляти більше грошей і може ще більше консолідуватися, щоб оплатити виконання завдань із забезпечення сталого розвитку, що, найімовірніше, призведе до підвищення тарифів для пасажирів на тлі зростаючого попиту на авіаперевезення.

Глава материнської компанії British Airways IAG заявив журналістам на круглому столі керівників компаній, що існує більш ніж 90-відсотковий ризик того, що галузь не зможе виконати вимоги Європейського союзу щодо наявності екологічно чистого авіаційного пального (SAF) у 2025 році.

Європейський союз ухвалив правила, згідно з якими рейси, що вилітають з аеропортів ЄС, повинні перевозити кількість SAF, яка поступово збільшується, починаючи з 2% від загального обсягу палива у 2025 році.

За словами Гальєго, посилення правил у Європі порівняно з іншими регіонами може призвести до зниження конкурентоспроможності її роздробленої галузі, що змушує авіакомпанії продовжувати нещодавню хвилю партнерств.

"Проблема, з якою ми стикаємося в Європі, полягає в тому, що невелика група або невелика авіакомпанія конкурує в глобальній війні з мандатами зі сталого розвитку, які випереджають інші. Ми не зможемо бути конкурентоспроможними", - сказав Гальєго.

"Тому нам необхідно консолідувати галузь, щоб дозволити собі всі ці, наприклад, амбіції зі сталого розвитку, які у нас є. Саме з цієї причини ми намагаємося бути більшими, ефективнішими і розробляти кращі платформи для наших клієнтів".

Виступаючи перед Reuters у кулуарах брюссельського заходу, генеральний директор Ryanair Майкл О'Лірі передбачив подальшу консолідацію, причому IAG має всі шанси придбати португальську авіакомпанію TAP, випередивши конкурентів Air France-KLM і Lufthansa.

Він висловив здивування тим, що Air France-KLM купила частку в скандинавській SAS.

Він також підтвердив прогнози про те, що конкуренти-лоукостери Wizz Air і easyJet впадуть унаслідок консолідації, причому easyJet буде поглинута IAG або Air France-KLM, або обома компаніями, а Wizz Air куплена Lufthansa або близькосхідним покупцем.

"У Riyadh (Air) багато планів, але у них немає доступу до літаків", - сказав він.

Ці коментарі викликали крижаний відгук з боку easyJet. Інші перевізники не були готові дати коментарі.

"Мільйони споживачів у Європі з полегшенням дізнаються, що у Ryanair немає реальних перспектив стати єдиною бюджетною авіакомпанією в Європі", - заявив представник easyJet.

12.10.2023

Поделитесь этой новостью: