Dolce&Gabbana бере випуск парфумерії та косметики під своїм брендом у свої руки
Італійська група-виробник товарів класу люкс Dolce&Gabbana створила компанію для безпосереднього управління розробкою, виробництвом та продажем своєї парфумерії та косметики, повідомив у понеділок генеральний директор Альфонсо Дольче.
Ліцензійна угода італійського бренду з японським косметичним гігантом Shiseido спливає у грудні.
За словами Дольче, стартовий капітал компанії складе 200-250 мільйонів євро ($514,44 мільйона) за рахунок власного та банківського фінансування.
В італійському підрозділі нової компанії до березня 2023 року працюватиме близько 130-150 осіб, а також 100-120 осіб – за межами країни.
Дольче очолить компанію, а колишній виконавчий директор гурту LVMH Джанлука Тоніоло стане генеральним директором.