Amazon перевершить очікування щодо прибутку — Citi
Аналітики Citi прогнозують, що результати Amazon за другий квартал 2024 року, які буде оголошено в четвер, 1 серпня, перевершать консенсус-прогнози як за виручкою, так і за операційним прибутком, пише Investing.
"Ми вважаємо, що результати Amazon за другий квартал 2024 року, найімовірніше, виявляться кращими за консенсус-прогноз як за виручкою, так і за операційним прибутком", – заявили в Citi.
Позитивний прогноз зумовлений прискоренням попиту на послуги AWS і зростанням рентабельності.
Ключовим фактором очікуваного поліпшення показників Amazon є зростання виручки AWS. Аналітики наголосили на впливі генеративного штучного інтелекту (GenAI) на AWS, заявивши: "З огляду на попутний вітер від GenAI, ми вважаємо, що зростання виручки AWS, ймовірно, прискорилося в другому кварталі".
У записці також зазначається, що підвищення ефективності в роздрібному сегменті Amazon і високий попит на рекламу сприяли зростанню операційного прибутку компанії, який, як очікується, перевищить верхню межу прогнозу.
Незважаючи на побоювання з приводу більш складних умов для споживачів низького цінового сегмента, більш швидкі терміни доставки підвищили конверсію, вважають у банку.
Аналітики також відзначили успіх Prime Day, заявивши: "Наш аналіз Prime Day свідчить про черговий успішний захід". Цей успіх відображається в рекордних продажах і реєстрації нових учасників програми Prime: за даними Adobe Analytics, продажі в рамках Prime Day склали 14 мільярдів доларів для американських ритейлерів, що на 11% більше, ніж минулого року.
Citi зберігає оптимізм щодо Amazon, підтверджуючи рейтинг "купувати" і цільову ціну $245. Компанія прогнозує зростання AWS на 17,5% порівняно з попереднім кварталом і операційний прибуток у розмірі 13,88 млрд доларів.
У перспективі Citi очікує, що прогнозована виручка Amazon у третьому кварталі складе від 156 до 161 мільярда доларів, а операційний прибуток – від 14 до 18 мільярдів доларів.
На закінчення Citi вважає, що Amazon має всі шанси перевершити очікування щодо прибутку завдяки високим показникам у сегментах AWS, роздрібної торгівлі та реклами.