Акції Alibaba падають після зниження прибутку
Компанія Alibaba опублікувала фінансові результати за перший квартал, що закінчився 31 березня 2024 року, які не виправдали очікувань аналітиків, пише Investing.
Скоригований прибуток на акцію (EPS) китайського гіганта електронної комерції склав 10,14 юаня (1,40 долара США), що на 0,13 юаня нижче за прогноз аналітиків у 10,27 юаня. Незважаючи на це, виручка компанії зросла на 7 % і склала 221,87 млрд юанів (30 729 млн доларів США), що трохи вище за консенсус-прогноз у 220,32 млрд юанів.
Ціна акцій компанії негативно відреагувала на новину, впавши на 3,4%, що свідчить про занепокоєння інвесторів з приводу зниження доходів.
Генеральний директор Alibaba Едді Ву пояснив результати кварталу тим, що компанія приділяє стратегічну увагу роботі з клієнтами і зростанню бізнесу в Китаї та міжнародній торгівлі. Проте недоотриманий прибуток став ключовим фактором падіння акцій.
Зростання виручки Alibaba становило 7 % порівняно з попереднім роком, що свідчить про повернення до зростання, як зазначив фінансовий директор Тобі Сюй. Компанія також повідомила про зниження чистого прибутку на 96 % порівняно з попереднім роком, здебільшого через чистий збиток від інвестицій у компанії, що торгуються на біржі, на відміну від чистого прибутку в тому ж кварталі попереднього року.
Стратегічні інвестиції компанії в бізнес електронної комерції та стимули для утримання співробітників Cainiao призвели до зниження скоригованого прибутку до вирахування відсотків, податків і амортизації (EBITA) на 5 %. Крім того, чисті грошові кошти, отримані від операційної діяльності, і вільний грошовий потік значно скоротилися - на 26 % і 52 % порівняно з минулим роком відповідно. Незважаючи на труднощі, Alibaba зберігає впевненість у перспективах свого бізнесу.
Наголос Alibaba на поліпшення користувальницького досвіду завдяки стратегічним інвестиціям у такі сфери, як постачання конкурентоспроможних за ціною товарів і технології, призвів до підвищення утримання споживачів і частоти покупок. Ця стратегія, а також зростання числа учасників програми 88VIP призвели до двозначного зростання валового обсягу товарів (GMV) і замовлень у режимі онлайн порівняно з минулим роком.
Групи хмарного аналізу та міжнародної цифрової торгівлі компанії також повідомили про зростання доходів, причому в останній групі зростання склало 45 % порівняно з попереднім роком. Зусилля зі зміцнення можливостей транскордонної електронної комерції та доставки стали ключовими факторами цього зростання.