Airbus призначить нового директора з продажу

Airbus має намір призначити директора з продажу Крістіана Шерера главою свого основного підрозділу з виробництва літаків під час найбільшої за останні роки реформи управління, оскільки компанія поєднує тиск постачань із проблемами в оборонній і космічній сферах, повідомили джерела в галузі, пише Reuters.

Цей крок, про який може бути оголошено протягом кількох днів, звільняє генерального директора Гійома Форі, щоб зосередитися на ширшій стратегії після чотирьох років роботи як керівника авіабудування, зокрема під час пандемії.

Reuters повідомило про плани реорганізації в липні, і цього місяця Шерер, інсайдер із великим досвідом роботи, який наразі обіймає посаду комерційного директора, став одним з основних кандидатів на посаду керівника підрозділу з виробництва літаків, на частку якого припадає 70% доходів.

Airbus відмовився від коментарів.

Струс залишає певний простір для подальшого поступового оновлення оперативного керівництва на тлі можливого виходу на пенсію, повідомили джерела, які побажали залишитися невідомими, оскільки переговори є конфіденційними. Рада заявила, що зосереджена на плануванні наступності.

Реорганізація Airbus більш делікатна, ніж більшість інших, через історію непорозумінь між її засновниками Францією та Німеччиною. З 2019 року Форі керує групою та її найбільшим сегментом.

Призначення Шерера знаменує собою широку спадкоємність всередині найбільшого у світі виробника цивільних літаків, який конкурує з головним конкурентом Boeing на ринку реактивних літаків вартістю 150 мільярдів доларів на рік.

Але це знаменує собою повернення до тендітної системи окремих лідерів у групі та авіаційному бізнесі, від якої відмовилися 2019 року після політично забарвленої боротьби за владу між Фабрісом Бреж'є та генеральним директором Томом Ендерсом, які в кінцевому підсумку пішли у відставку.

За Форі, у чиєму правлінні переважали зусилля з виживання в усьому світі під час пандемії, за якою послідував різкий стрибок попиту, а також прагнення до промислової трансформації та декарбонізації, побоювання з приводу управління знизилися.

Бруно Евен, який змінив свого колегу-француза Форі на посаді глави Airbus Helicopters і його розглядали як ще одного кандидата на нову посаду, залишиться в найбільшому у світі виробнику комерційних вертольотів, продажі та прибуток якого зросли.

61-річний Шерер народився в Німеччині і виріс у Тулузі. Свою кар'єру він провів у комерційному підрозділі Airbus, крім роботи в оборонній сфері та як генеральний директор турбогвинтової дочірньої компанії ATR.

Син одного з піонерів Airbus, який узяв участь у його першому польоті 1972 року як інженер із льотних випробувань, коли Європа мала намір кинути виклик домінуванню США на ринку реактивних літаків, Шерер вів переговори про початок збирання Airbus на території США та просував розробку модернізованого A320neo, який отримав рекордні замовлення.

Після пандемії Airbus не виконав або пом'якшив кілька цільових показників продуктивності, але влітку показав ознаки повороту: поставки зростають, а деякі ключові показники ланцюга постачань, як-от деталі, яких бракує, як кажуть, поліпшуються.

25.09.2023

Поделитесь этой новостью: 
Реєструйся на безкоштовний,
очний 4-денний курс з трейдингу
*
*
Виберіть місто*

Ваш запит успішно надіслано!
Скоро з вами зв′яжуться.