Starbucks збільшив квартальний виторг на 8,7%
Виторг американської Starbucks Corp., що володіє найбільшою у світі мережею кав'ярень, у третьому кварталі 2022 фінансового року, який завершився 3 липня, збільшився на 8,7% - до $8,15 млрд з $7,50 млрд за порівняний період минулого року. Показник співпав із прогнозами аналітиків, опитаних FactSet.
Як йдеться в прес-релізі компанії, чистий прибуток знизився на 20,6% і склав $912,9 млн, або $0,79 у розрахунку на акцію, порівняно з $1,15 млрд, або $0,97 на акцію, роком раніше.
Скоригований прибуток склав $0,84 на акцію проти $1,01 на акцію роком раніше, перевищивши прогноз на рівні $0,77 на акцію.
Співставні продажі збыльшилися на 3% замість очікуваного підвищення на 3,2%.
У Північній Америці порівняний продаж зріс на 9%, головним чином за рахунок підвищення середньої суми чека. Міжнародні порівняні продажі знизилися на 18%, у тому числі в Китаї показник впав на 44% через дії локдаунів.
У третьому фінкварталі кількість кав'ярень Starbucks у світі збільшилася на 318 і досягла 34,948 тис. У тому числі в США працює 15,650 тис. кав'ярень, у КНР - 5,761 тис.
Рада директорів Starbucks схвалила дивіденди у розмірі 49 центів на акцію, виплати яких розпочнуться 26 серпня. Закриття реєстру акціонерів призначено на 12 серпня.
Котирування акцій Starbucks на додаткових торгах у вівторок зросли на 1,5% після публікації звітності. Ринкова вартість компанії зросла на 12,6% за останні три місяці, тоді як фондовий індекс Standard & Poor's 500 втратив 2% за цей період.