Прибуток H&M за вересень-листопад обігнав прогноз завдяки відновленню продажів
Шведська компанія H&M відзвітувала у п'ятницю про більше, ніж очікувалося, зростання прибутку за період з вересня по листопад завдяки добре прийнятим покупцями колекціям та контролю за витратами.
Прибуток до оподаткування другого за величиною у світі продавця одягу в четвертому фінансовому кварталі зріс до 6 мільярдів крон ($640,1 мільйона) порівняно з 3,67 мільярдами крон на рік раніше. Аналітики, опитані Refinitiv, у середньому прогнозували прибуток у розмірі 5,43 мільярда крон.
H&M повідомила, що її мета – подвоїти обсяг продажів до 2030 року і водночас удвічі скоротити вуглецевий слід. Рітейлер також прагне того, щоб рентабельність з часом перевищила 10%.
Акції H&M подорожчали на 6,24% до 10:17 за Києвом.