Remy Cointreau збільшила продажі у 3 кварталі
Французька компанія Remy Cointreau відзвітувала про продажі, що перевищили прогнози, за третій фінансовий квартал і прогнозує, що попит на її коньяк преміум-класу в Китаї, США та Європі сприятиме зростанню прибутку цього року.
Продаж групи за три місяці, що закінчився 31 грудня, склали 440,5 мільйона євро ($498,1 мільйона), показавши органічне зростання на 21%. Консенсус-прогноз 18 аналітиків, складений компанією, передбачав показник на рівні 415,6 мільйонів євро.
Продажі коньячного підрозділу Remy Martin, на який припадає 90% прибутку групи, зросли на 19,4% до 332,7 мільйона євро, також перевищивши прогнози аналітиків на 317,7 мільйона євро.
Пандемія COVID-19 посилила прагнення Remy Cointreau до підвищення цін на спиртні напої для збільшення прибутку у довгостроковій перспективі, прискоривши перехід споживачів до напоїв преміум-класу, домашнього споживання, коктейлів та електронної комерції.