Акції японського рітейлера косметики Yoshitsu злетіли на 700%
Ціна паперів японського рітейлера косметичних товарів Yoshitsu злетіла на 700% за підсумками дебютних торгів у США у вівторок.
Американські депозитарні акції (ADS) компанії розпочали торги на позначці $40,99, що відповідає зростанню на 924% порівняно із ціною пропозиції. За підсумками сесії папери досягли значення $32, подорожчавши на $28 у порівнянні з ціною пропозиції.
Yoshitsu встановив вартість розміщення 8 січня. Компанія продала 6 млн ADS за ціною $4 за папір, що відповідає нижній межі діапазону $4-6. Кожна ADS є однією звичайною акцією. Основним андерайтером розміщення був банк Univest Securities.
Yoshitsu продає косметичну продукцію в магазинах та онлайн у Японії та Китаї, а також володіє франшизами у США, Канаді та Великобританії, йшлося у проспекті розміщення.
Активність на ринку IPO на початку року залишається млявою, свої папери розмістили лише небагато компаній, пише Barron's. На даний момент Yoshitsu показала найкращий результат у дебютний день торгів. Раніше найвищий показник був у приватної інвестиційної компанії TPG (TPG), акції якої минулого тижня подорожчали більш ніж на 15%, порівняно з ціною розміщення.