Amazon планує запустити сервіс доставки дешевих товарів з Китаю
Щоб протистояти китайським сервісам Temu і Shein, американський Amazon планує створити свій сервіс доставки дешевих товарів з Китаю, повідомляє The Wall Street Jornal.
Amazon планує запустити сервіс, орієнтований на доставку дешевого модного одягу, товарів для дому та інших товарів зі складів у Китаї.
Повідомляється, що такий план виник, оскільки стикається з більшою конкуренцією з боку недорогих платформ електронної комерції Temu і Shein.
На закритій зустрічі з китайськими торговцями компанія Amazon презентувала план дебюту нового сервісу на своїй платформі для продажу небрендованого модного одягу і товарів з Китаю.
В Amazon заявили, що відправлятимуть товари безпосередньо з Китаю споживачам у США протягом 9-11 днів. Досі товари, які китайці продавали американським клієнтам Amazon, зазвичай проходили через склади у США.
У повідомленні йдеться про те, що швидка доставка і легке повернення товарів є основою стратегії Amazon, тоді як Temu і Shein приваблюють покупців низькими цінами.
Дві нові китайські платформи електронної комерції швидко розширилися і стали загрожувати Amazon. У четвер Temu було визнано найбільш скачуваним безкоштовним додатком Apple Store у США, а Shein посів сьоме місце.