Mercedes-Benz повернув звання найдорожчого автомобільного бренду у світі
Mercedes-Benz повернув собі позицію найціннішого автомобільного бренду у світі, змістивши Tesla з першого місця, повідомляє УкрАвтопром з посиланням на дані звіту Brand Finance, пише Мінфін.
Вартість Mercedes-Benz зросла на 1% до $59,4 млрд. Це свідчить про те, що бренд не тільки зберіг свій преміальний статус, а й поліпшив свої операційні та фінансові показники.
Водночас вартість Tesla знизилася на 12% до $58,3 млрд. З таким показником бренд посів другу сходинку рейтингу 2024 року.
Третю позицію зберіг за собою японський бренд Toyota, вартість якого в поточному році оцінено в $52,7 млрд.
Також до ТОП-10 найцінніших автомобільних брендів 2024 року потрапили: Porsche; BMW; Volkswagen; Honda; Hyundai; Ford; Audi.
Титул найсильнішого автомобільного бренду у світі залишився за виробником розкішних спортивних автомобілів Ferrari.
Bosch цього року став найціннішим і найпотужнішим брендом автокомпонентів.