Mercedes-Benz повернув звання найдорожчого автомобільного бренду у світі

Mercedes-Benz повернув собі позицію найціннішого автомобільного бренду у світі, змістивши Tesla з першого місця, повідомляє УкрАвтопром з посиланням на дані звіту Brand Finance, пише Мінфін.

Вартість Mercedes-Benz зросла на 1% до $59,4 млрд. Це свідчить про те, що бренд не тільки зберіг свій преміальний статус, а й поліпшив свої операційні та фінансові показники.

Водночас вартість Tesla знизилася на 12% до $58,3 млрд. З таким показником бренд посів другу сходинку рейтингу 2024 року.

Третю позицію зберіг за собою японський бренд Toyota, вартість якого в поточному році оцінено в $52,7 млрд.

Також до ТОП-10 найцінніших автомобільних брендів 2024 року потрапили: Porsche; BMW; Volkswagen; Honda; Hyundai; Ford; Audi.

Титул найсильнішого автомобільного бренду у світі залишився за виробником розкішних спортивних автомобілів Ferrari.

Bosch цього року став найціннішим і найпотужнішим брендом автокомпонентів.

27.02.2024

Поделитесь этой новостью: 
Реєструйся на безкоштовний,
очний 4-денний курс з трейдингу
*
*
Виберіть місто*

Ваш запит успішно надіслано!
Скоро з вами зв′яжуться.