Акції H&M впали на 10%
Акції шведського ритейлера H&M впали на 10% після того, як компанія повідомила про зниження продажів і про несподівану зміну генерального директора, пише CNBC.
Продажі H&M у 2023 році впали на 1% у місцевій валюті та на 4% порівняно з минулим роком у четвертому кварталі.
Останніми роками компанія намагалася підтримувати зростання продажів на тлі конкуренції з такими компаніями, як Zara та онлайн-магазинами.
Операційний прибуток за фінансовий рік (до 30 листопада 2023 року) збільшився більш ніж удвічі, склавши 14,5 мільярда шведських крон ($1,4 мільярда), порівняно з 7,17 мільярда крон роком раніше. Але рентабельність операційного прибутку H&M у четвертому кварталі знизилася, виявившись нижчою за очікування ринку.
Крім цього, в H&M повідомили про те, що гендиректор, яка обіймала посаду 4 роки, йде з компанії.
Акції європейських роздрібних торговців під час ранкової торгівлі також впали на 1,2%.