Starbucks визнаний найдорожчим ресторанним брендом світу

Американська мережа кав'ярень Starbucks Corp. за підсумками сьомого року поспіль стала найдорожчим брендом світу у сегменті громадського харчування. Про це свідчать дані Brand Finance.

За минулий рік вартість бренду зросла на 17%, до $53,4 млрд. Завдяки цьому Starbucks збільшила відрив від мережі ресторанів швидкого харчування McDonald's Corp., що займає друге місце, вартість бренду якої скоротилася на 7%, до $36,9 млрд.

Бренд американських закусочних Texas Roadhouse збільшив свою вартість відразу на 56%, до $2,3 млрд, зафіксувавши найактивніше зростання в секторі. Зараз мережа налічує близько 700 закладів, і компанія розраховує розширити її до 900 найближчими роками.

Третє місце в рейтингу посіла мережа KFC ($17,7 млрд), четверте – піцерії Domino's ($7,4 млрд), п'ятірку замикає Subway ($7,1 млрд).

Єдиним брендом не зі США в топ-10 стала канадська мережа Tim Hortons – вона посіла сьоме місце з показником $6,1 млрд.

10.04.2023

Поделитесь этой новостью: 
Реєструйся на безкоштовний,
очний 4-денний курс з трейдингу
*
*
Виберіть місто*

Ваш запит успішно надіслано!
Скоро з вами зв′яжуться.