Toyota створить конкурента Tesla під брендом Lexus
Згідно із заявою корпорації Toyota Motor Corp, вона збирається розширювати свою пропозицію акумуляторних електромобілів, зосередившись на розкішному бренді Lexus, але не відступить від давньої стратегії вивчення інших технологій, пише Reuters.
Ця заява Кодзі Сато, який з 1 квітня стане головою найбільшого у світі автовиробника, пролунала після того, як Toyota виступила проти критиків, які заявили, що вона надто повільно переходить на електромобілі.
Toyota, яка популяризувала гібридну технологію Prius, заявила, що гібриди мають більше сенсу для багатьох водіїв, особливо якщо інфраструктура на ринку ще не готова до підтримки акумуляторів для електрокарів, а також бачить майбутнє за водневим паливом. Поки що Toyota продовжить фокусуватися на використанні низки різних технологій — щоб досягти нульового викиду вуглецю, тому, як визнає Сато, поворот до акумуляторних електромобілів буде нешвидким.
"Ми повільно розвивали проекти акумуляторних електромобілів, але я думаю, що приблизно половина цієї затримки пов'язана з проблемою зв'язку", - сказав він. Мета компанії – продавати 3,5 млн акумуляторних електромобілів до 2030 року.