У 2022 році Unilever збільшила чистий прибуток на 26%
Британо-нідерландська Unilever одна з провідних світових постачальників товарів повсякденного попиту, звітувала про зростання чистого прибутку за підсумками минулого року на 26% до 7,64 млрд євро порівняно з 6,05 млрд євро 2021 року.
Аналітики, опитані FactSet, очікували на прибуток на рівні 6,48 млрд євро.
Скоригований операційний прибуток Unilever збільшився до 9,68 млрд євро з 9,64 млрд євро.
Оборот компанії підвищився на 14,5%, до 60,07 млрд євро.
Консенсус-прогноз експертів, підготовлений самою компанією, передбачав скоригований операційний прибуток на рівні 9,65 млрд. євро, виторг - 59,85 млрд. євро.
Unilever зафіксувала зростання продажів у всіх категоріях продукції. Виторг від продажу косметики підскочив на 20,8%, у сегменті товарів особистої гігієни показник збільшився на 15,9%, товарів для дому – на 17,3%, продуктів харчування – на 6,1%. В окремому сегменті виробництва морозива продаж збільшився на 14,8%.