Витрати на мобільні ігри у світі в 2022 році знизилися на 5%
Користувачі мобільних ігор скоротили свої витрати у додатках на 5% у 2022 році на тлі високої інфляції, яка змусила їх більше економити, йдеться у доповіді дослідницької компанії Data.ai, раніше відомої як App Annie.
Сукупний обсяг покупок у мобільних іграх становив $110 млрд. У 2023 році показник може скоротитися ще на 3%, до $107 млрд, прогнозує компанія.
При цьому кількість встановлень додатків з іграми досягла нового рекорду - 90 млрд, збільшившись на 8% щодо попереднього року.
"Люди починають уважніше стежити за цінами і поводяться більш консервативно у плані фінансів", - зазначила глава відділу досліджень Data.ai Лексі Сідоу в інтерв'ю CNBC, додавши, що ігровий сегмент постраждав від скорочення витрат сильніше, ніж будь-який інший тип мобільних додатків.
Неігрові програми показали більший запас міцності - витрати в них збільшилися на 6% в 2022 році і досягли $58 млрд. Основне зростання припало на стрімінгові платформи, програми для знайомств і сервіси з короткими відео, включаючи TikTok. Число завантажень неігрових мобільних додатків підскочило на 13%, до 165 млрд.