Виторг Puma у 2022 році зріс на 19%
Німецький виробник спортивних товарів Puma SE збільшив виторг майже на чверть у четвертому кварталі, а за підсумками 2022 року показник виявився рекордним. Як повідомляється в пресрелізі компанії, її виторг в жовтні-грудні зріс на 24%, до 2,2 млрд євро.
Чистий прибуток впав у 5.6 раза - до 1,4 млн євро з 7,9 млн євро за аналогічний період попереднього року.
У 2022 році загалом компанія зафіксувала рекордні показники виторгу та EBIT у своїй історії. Виторг підвищився на 19%, до 8,47 млрд євро, а EBIT збільшилася на 15%, до 641 млн євро.
Продажі в Північній і Південній Америці в минулому кварталі підскочили на 29%, у регіоні EMEA - на 26,1%, а в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні показник зріс лише на 1,6%.
У 2023 році Puma очікує органічного зростання виторгу на 7-9% і EBIT у діапазоні від 590 до 670 млн євро.
Котирування акцій Puma знижуються на 1,4% на початку торгів у середу. Капіталізація компанії за останні три місяці зросла на 22,2%, до 9,16 млрд євро.