У третьому кварталі L'Oreal збільшила продажі на 19,7%
Французька L'Oreal SA, один з найбільших у світі виробників косметики, збільшила продажі у третьому кварталі на 19,7% відносно того ж періоду минулого року - до 9,575 млрд євро, повідомляється в прес-релізі компанії. Співставні продажі зросли на 9,1%.
Аналітики в середньому оцінювали показник на рівні 9,05 млрд. євро, згідно з даними FactSet.
L'Oreal зазначила, що підвищення доходів було зафіксовано у всіх підрозділах та у всіх регіонах діяльності.
Підйом продажів у Західній Європі в минулому кварталі становив 12,1% - до 2,88 млрд євро, у Північній Америці - на 27,7%, до 2,8 млрд євро, у Північній Азії - на 11,3% до 2, 4 млрд євро, у Латинській Америці – на 36,5%, до 675,6 млн євро, в решті регіонів – на 41,5%, до 787,7 млн євро.
Доходи підрозділу споживчих товарів підвищилися на 19,1% і становили 3,55 млрд євро, люксової косметики - на 15,8%, до 3,6 млрд євро. Продаж професійних засобів збільшився на 15,7%, перевищивши 1,09 млрд євро.
Котирування акцій L'Oreal зросли на 0,5% за підсумками торгів у четвер. Капіталізація компанії з початку поточного року знизилася на 21% (до 174,85 млрд. євро), тоді як фондовий індекс CAC 40 опустився на 14,9%.
L'Oreal виробляє косметику, парфуми, засоби для догляду за шкірою та волоссям під 35 брендами, включаючи всесвітньо відомі Yves Saint Laurent, Lancome, Garnier, Vichy, Maybelline, Giorgio Armani, Prada та Kiehl's.