У 2022 році продажі електромобілів BMW зросли в 2,1 рази
Німецька Bayerische Motoren Werke AG збільшила продаж електромобілів у 2022 році більш ніж удвічі.
Як повідомляється в прес-релізі компанії, за рік клієнтам було поставлено 215,755 повністю електричних BMW та Mini, що на 107,7%, або у 2.1 разу, перевищило показник 2021 року.
Тим часом загалом реалізація автомобілів BMW, MINI та Rolls-Royce минулого року у світі скоротилася на 4,8% - до 2 млн 399,636 одиниць. Зниження було зумовлене нестачею запчастин, локдаунами в Китаї та конфліктом в Україні, наголошується в повідомленні компанії.
При цьому ситуація у другому півріччі покращилася, внаслідок чого продажі у четвертому кварталі суттєво підвищилися щодо аналогічного періоду роком раніше. Приріст становив 10,6% - до 651,798 тис. машин.
BMW знизила продажі в Китаї в 2022 році на 6,4% (до 791,985 тис. автомобілів), однак у жовтні-грудні вони збільшилися на 12,7% (до 199,112 тис. машин).
У Європі, де компанія присутня на ринках 24 країн, реалізація автомобілів минулого року зменшилася на 7,5% (до 877,369 тис.). При цьому у четвертому кварталі показник піднявся на 10,9% (до 247,551 тис.).
Продаж у США скоротився за рік на 1,3% (до 361,892 тис. машин), але зріс у четвертому кварталі на 11,1% (до 112,057 тис.).
У 2022 році компанія збільшила продаж мотоциклів і скутерів на 4,4% - до 202,895 тис. штук.