Twitter безплатно відновив сині галочки деяким знаменитостям і аккаунтам з мільйоном і більше підписників
Соцмережа Twitter відновила сині галочки деяким акаунтам з мільйоном і більше підписників, навіть попри відсутність активної передплати Twitter Blue за $8 на місяць, пише BBC.
Синю галочку, зокрема, повернули співачці Бейонсе, футболістові Гаррі Кейну та Вікторії Бекхем. Золотий значок відновили й акаунту новин BBC News, за якою корпорація також не платила додатково.
Ті, хто мав синю галочку і вирішив не платити абонплату, почали втрачати галочки 20 квітня. Але майже відразу ж було запущено й процес їх відновлення, зазначає видання.
Британський телеведучий Джеймс ОʼБраєн, у якого 1,1 млн підписників, став одним із тих, хто повернув свою синю галочку вже після її втрати. Він підтвердив, що не платив за свій аккаунт.
ОʼБраєн зазначив, що для деяких акаунтів з менш ніж 1 млн підписників також було відновлено сині галочки, і що зроблено це було "повністю на розсуд Ілона Маска".
Засновник проєкту Bellingcat Еліот Гіґґінс також підтвердив, що він отримав свою галочку безкоштовно.
Синю галочку сьогодні повернули не всім знаменитостям. Це може бути повʼязано з тим, що видалення застарілих синіх галочок виконувалося вручну. Можливо їх відновлюють також вручну, тому це може тривати кілька днів, зазначило видання.
До покупки Twitter Ілоном Маском, синя галочка надавалася безплатно і означала, що обліковий запис верифікований. Платні сині галочки вперше зʼявилися в листопаді і викликали хаос: користувачі почали видавати себе за великі бренди чи знаменитостей, а верифікований аккаунт надавав їх постам додаткової ваги.
Все це змусило Twitter поставити платну верифікацію на паузу лише через тиждень після запуску сервісу. У грудні Twitter Blue трохи допрацювали та запустили заново.
Вона коштує $7 на місяць при оформленні на рік, $8 – при щомісячній оплаті та $11 при придбанні в App Store та Google Play. За ці кошти користувачі отримують синю галочку біля свого ніка й низку інших переваг, зокрема можливість відправляти твіти довжиною до 4000 символів, пріоритетне ранжування в обговореннях і можливість редагувати повідомлення.
Twitter не розкриває інформацію про кількість передплатників. За даними компанії Sensor Tower, в березні 2023 року платформа мала близько 386 000 платних аккаунтів. Натомість загальна кількість користувачів соцмережі – близько 300 млн.