TikTok офіційно запускає функцію онлайн-шопінгу в США
Соцмережа TikTok офіційно запускає функцію онлайн-шопінгу в Сполучених Штатах після місяців тестування, пише Reuters.
TikTok пропонує онлайн-покупки за допомогою низки функцій у своєму основному додатку і сподівається повторити успіх платформ Shein і Temu компанії PDD Holdings.
"Понад 150 мільйонів користувачів TikTok у США тепер зможуть бачити відео та прямі трансляції з посиланнями на купівлю товарів у своїй стрічці, оскільки TikTok пропонує інструменти для творців контенту, брендів та продавців для створення контенту, який можна придбати.
Нові функції включають вкладку "Магазин", де компанії можуть демонструвати свої продукти за допомогою логістичних і платіжних рішень на базі TikTok", – пише агентство.
У TikTok заявили, що інтегрували свій сервіс покупок з різними сторонніми платформами, зокрема, такими як Shopify, Salesforce та Zendesk.
Онлайн-маркетплейс TikTok, який працював у США з листопада у тестовому режимі, доступний також у таких країнах, як Таїланд, В'єтнам, Малайзія, Філіппіни, Сінгапур і Велика Британія.