Роздрібні продажі в Німеччині у квітні впали сильніше, ніж очікувалося
Роздрібні продажі в Німеччині у квітні впали сильніше, ніж очікувалося, скоротившись на 1,2% порівняно з попереднім місяцем, що послабило надії на те, що споживчі витрати можуть дати такий необхідний поштовх найбільшій економіці Європи, пише Reuters.
Аналітики, опитані агентством Reuters, прогнозували зниження на 0,1%.
У річному обчисленні роздрібні продажі знизилися на 0,6% у реальному вираженні, повідомило федеральне статистичне управління в п'ятницю.
Дані, опубліковані більш докладно на сайті відомства, дають змішану картину споживання в Німеччині, оскільки економісти сподіваються, що зростання зарплат і поліпшення перспектив призведуть до зростання витрат.
Інфляція в Німеччині, гармонізована для порівняння з іншими країнами єврозони, зросла за останні два місяці після зниження з двозначних максимумів кінця 2022 року, склавши 2,8% у травні.
У п'ятницю інститут Ifo повідомив, що його індекс цінових очікувань у травні трохи зріс до 16,2 пункту з 15,2 пункту місяцем раніше.
Однак у галузях, пов'язаних зі споживанням, цінові очікування, навпаки, знизилися.
"Це означає, що інфляція, найімовірніше, знову знизиться найближчими місяцями. У серпні вона має опуститися нижче 2% уперше з березня 2021 року", – сказав Тімо Волльмерсхойзер, голова відділу прогнозів Ifo.
Статистичне управління також повідомило в п'ятницю про падіння імпортних цін у квітні на 1,7% у річному обчисленні, що значною мірою збіглося з очікуваннями аналітиків.