Прибуток Meta перевершив прогнози
У другому кварталі компанія Meta Platforms повідомила про більш високі, ніж очікувалося, показники виручки та прибутку, оскільки стійкі витрати клієнтів і галас навколо ШІ продовжують сприяти відновленню компанії, що володіє Instagram і WhatsApp, після гнітючого 2022 року.
За 3 місяці, що закінчилися 30 червня, виторг компанії зросла на 11% до $32 млрд. Зокрема, виручка від реклами, що є основним фактором, що впливає на зростання показників компанії Meta, зросла на 12% – що було швидше, ніж у конкурента Google. Скоригований прибуток на акцію у розмірі $2,98 також перевершив очікування, незважаючи на 10% зростання витрат.
У поєднанні з результатами Google і Microsoft, отриманими раніше цього тижня, результати Meta свідчать про те, що рекламодавці все охочіше витрачають кошти на цифрову рекламу на тлі надій на "м'яку посадку" економіки США після серії підвищень ставки, спрямованих на стримування інфляції.
Тим часом, глава Meta Марк Цукерберг заявив, що його компанія починає відчувати вигоду від інвестицій, спрямованих на впровадження технологій ІІ у свої сервіси. У найближчі роки Meta має намір витратити значні кошти на створення інфраструктури для підтримки ШІ, щоб не відстати від гонки Big Tech, що розвивається, за цю технологію, що зароджується.
Акції Meta виросли на премаркеті у четвер.