Nestle очікує стабільну маржу після перевищивших прогноз результатів за 2021 рік
Nestle має намір захистити маржу від тиску з боку витрат у 2022 році, повідомила група у четвер, продовжуючи дотримуватися політики підвищення цін на продукцію, яка допомогла їй перевершити очікування зростання продажів та прибутку у 2021 році.
"Можна з упевненістю припустити, що зростання виробничих витрат у 2022 році буде вищим, ніж у 2021 році, і це те, що ми повинні відобразити в нашому ціноутворенні", - сказав журналістам генеральний директор Марк Шнайдер, відмовившись дати точний прогноз в умовах "суперволатильнго" середовища".
"Зараз у компанії практично немає місця, яке не схильне до інфляції, - сказав він. - Від деяких з цих речей можна застрахуватися, від деяких - ні".
Nestle очікує, що базова маржа торгового операційного прибутку буде загалом стабільною на рівні 17,0-17,5% у 2022 році, після невеликого зниження до 17,4% у 2021 році.
У четвертому кварталі Nestle підвищила ціни на 3,1% порівняно з 2,1% у третьому.
Очікується, що базові або органічні продажі, в яких не враховуються коливання курсів валют та придбання, у 2022 році зростатимуть повільніше приблизно на 5%, після несподівано сильного зростання у четвертому кварталі на 7,2%. Зростання за весь 2021 рік склало 7,5%, перевершивши очікування.
Чистий прибуток Nestle у 2021 році виріс на 38,2% до 16,9 мільярда швейцарських франків ($18,34 мільярда), що дозволило компанії запропонувати дивіденди у розмірі 2,80 франка на акцію - трохи нижче за очікування - після 2,75 франка за 2020 рік.
Акції Nestle об 11:12 за Києвом знизилися на 0,3%.