Meta загрожує багатомільярдний штраф ЄС у справі Facebook Marketplace — Reuters

Meta Platforms загрожує багатомільярдний штраф Європейського союзу. Компанію Марка Цукерберга звинувачують у зловживанні домінуючим становищем на ринку рекламних оголошень через прив'язку Facebook Marketplace до однойменної соціальної мережі, пишуть Reuters і Bloomberg з посиланням на джерела.

Штраф може негативно вплинути на прибутковість та інвестиційні можливості Meta, що загрожує падінням акцій компанії та довіри інвесторів.

Єврокомісія ухвалила рішення через більш ніж через півтора року після того, як звинуватила американського техногіганта в тому, що він надав своєму сервісу оголошень Facebook Marketplace несправедливу перевагу, об'єднавши його з соцмережею.

Також, на думку Антимонопольного органу ЄС, Meta в односторонньому порядку нав'язує несправедливі торговельні умови сервісам-кандидатам онлайн-оголошень, які розміщують рекламу у Facebook або Instagram, кажуть співрозмовники Reuters.

Meta може бути оштрафована на суму до $13,4 млрд, або 10% її глобального доходу в 2023 році.

Регулятори Єврокомісії можуть зобов'язати Facebook створити окрему версію своєї платформи для розміщення оголошень, розповіли співрозмовники Bloomberg.

Комісія, ймовірно, ухвалить своє рішення у вересні або жовтні, перш ніж керівник антимонопольного відомства ЄС Маргрет Вестагер залишить свій пост у листопаді, але ці терміни ще можуть змінитися.

Минулого року Meta Platforms намагалася врегулювати розслідування ЄС, обмеживши використання рекламних даних конкурентів для Facebook Marketplace, але цю поступку відхилив антимонопольний орган ЄС, зазначили джерела Reuters.

На початку липня Єврокомісія звинуватила Meta в порушенні нових європейських правил Закону про цифрові ринки через її рекламну модель "плати або погоджуйся".

У 2023 році Meta запустила послугу підписки без реклами, що дає змогу європейським користувачам Facebook і Instagram платити до €12,99 на місяць за версії без реклами. Альтернативою є версії з персоналізованою рекламою.

Єврокомісія заявила, що, на її попередню думку, "цей бінарний вибір змушує користувачів давати згоду на (використання) їхніх персональних даних і не надає їм менш персоналізовану, але еквівалентну версію соціальних мереж Meta".

Згідно з новим Законом про цифрові ринки (DMA) шість технологічних гігантів – Alphabet, Apple, Amazon, Meta, власник TikTok ByteDance Ltd. і Microsoft Corp. – підпадають під дію низки нових заборон і зобов'язань. Закон набув чинності 7 березня і вимагає від шести посередників, що надають такі послуги, як пошукові системи, соціальні мережі та додатки, які використовуються іншими компаніями, дотримуватися рекомендацій, щоб забезпечити рівні умови для своїх конкурентів і надати користувачам більше вибору.

26.07.2024

Поделитесь этой новостью: 
Реєструйся на безкоштовний,
очний 4-денний курс з трейдингу
*
*
Виберіть місто*

Ваш запит успішно надіслано!
Скоро з вами зв′яжуться.