LVMH збільшила квартальний виторг на 27%
Найбільший світовий виробник товарів класу люкс LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA збільшив виторг у третьому кварталі 2022 року на 27% до 19,76 млрд євро порівняно з 15,51 млрд євро за аналогічний період попереднього року. Органічне зростання продажів (без урахування зміни курсів валют та купівлі/продажу бізнесу) склало 19%.
Експерти, опитані FactSet, в середньому прогнозували квартальний виторг LVMH на рівні 19,1 млрд євро.
Доходи компанії в Європі, США та Японії суттєво зросли з початку поточного року завдяки стійкому попиту з боку місцевих споживачів, так і відновленню міжнародного туризму, зазначається в прес-релізі. В Азії темпи підвищення виручки цього року є нижчими, хоча у третьому кварталі ситуація покращилася завдяки пом'якшенню карантинних обмежень.
Виручка LVMH у сегменті модного одягу та виробів зі шкіри у третьому кварталі підскочила на 30%, до 9,69 млрд євро. Органічний зростання продажів становило 22%.
Реалізація алкогольних напоїв збільшилася на 23%, до 1,9 млрд євро, парфумерії та косметики – на 19%, до 1,96 млрд євро, годинників та прикрас – на 25%, до 2,67 млрд євро.
Виручка мережевих роздрібних магазинів (Sephora, DFS та Le Bon Marche) збільшилася на 28% і досягла 3,47 млрд євро.
За дев'ять місяців 2022 року виторг LVMH підвищився на 28%, до 56,5 млрд євро. Органічний ріст з початку року становив 20%.
LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton, підконтрольна французькому мільярдеру Бернару Арно, є найбільшим у світі виробником предметів розкоші (70 брендів), включаючи аксесуари (Louis Vuitton та Fendi), коньяк, шампанське (Moet & Chandon, Dom Perignon, Veu годинник (TAG Heuer, Hublot, Zenith), ювелірні вироби (Bulgari, Chaumet, Fred, а також спільне підприємство з De Beers), одяг (Givenchy, Loewe, Marc Jacobs і т.д.), парфумерію та косметику (Christian Dior, Guerlain, Givenchy, Kenzo, мережа магазинів Sephora).