Квартальний прибуток Samsung досягне 14-річного мінімуму — Reuters
Очікується, що прибуток Samsung Electronics у першому кварталі впаде на 92% до найнижчого рівня за останні 14 років, оскільки надлишок чипів погіршується, а покупці уповільнюють закупівлі на тлі глобального економічного спаду, пише Reuters.
Як очікується, запуск нового флагманського смартфона підтримав прибутки підрозділу мобільного зв'язку, але підрозділ з виробництва мікросхем, ймовірно, повідомить про квартальні збитки у розмірі понад 3 трильйони вон ($2,3 млрд), оскільки ціни на мікросхеми пам'яті впали, а вартість запасів знизилась, кажуть аналітики.
Очікується, що компанія оголосить попередні результати першого кварталу в п'ятницю, а повні результати – пізніше цього місяця.
Операційний прибуток, ймовірно, впав до 1,08 трильйона вон у кварталі, що закінчився 31 березня, згідно з оцінкою Refinitiv SmartEstimate від 27 аналітиків.
Повідомляється, що це найнижчий показник після прибутку в 590 млрд вон у першому кварталі 2009 року і порівняно з операційним прибутком у 14,12 трлн вон у минулому році.
За даними TrendForce, ціни на мікросхеми пам'яті DRAM, які широко використовуються в смартфонах, ПК і серверах, впали приблизно на 20% протягом кварталу, в той час як ціни на мікросхеми флеш-пам'яті NAND, що використовуються для зберігання даних, знизилися приблизно на 10-15%.
Клієнти, включаючи операторів центрів обробки даних, виробників смартфонів і персональних комп'ютерів, утримуються від покупки нових чпиів і замість цього витрачають запаси, оскільки споживчий попит на технічні пристрої залишається млявим через зростання інфляції.
Покупці чипів також залишаються консервативними щодо нових інвестицій, оскільки відсоткові ставки стрімко зростають.
Так, конкуренти Samsung – Micron Technology і SK Hynix - скоротили інвестиційні плани, очікуючи, що спад виробництва чbпів триватиме щонайменше до другої половини 2023 року.
Samsung, навпаки, поки що не змінила своїх інвестиційних планів. Аналітики кажуть, що технологічний гігант використовує можливість збільшити свою ринкову частку над конкурентами, щоб скористатися можливим відновленням попиту.