Квартальний прибуток H&M збільшився на третину
Чистий прибуток шведської H&M, власника другої за величиною в Європі мережі магазинів одягу, у другому фінансовому кварталі, що завершився 31 травня, виріс на 33% і склав 3,68 млрд шведських крон ($364 млн) порівняно з 2,77 млрд крон за аналогічний період попереднього фінроку.
Експерти, опитані FactSet, в середньому прогнозували чистий прибуток H&M на рівні 3,09 млрд. крон.
Як йдеться в прес-релізі H&M, квартальний виторг H&M збільшився на 17% - до 54,5 млрд крон. Продажі в національних валютах збільшилися на 12%, а без урахування Росії, Білорусії та України, де роботу магазинів компанії тимчасово призупинено - на 17%.
"Зростання продажів групи минулого кварталу стало наслідком успіху нових колекцій, завдяки чому компанія більше продавала товари за повною ціною і менше - зі знижками", - заявила головний виконавчий директор компанії Хелена Хелмерссон.
Виручка у Західній Європі минулого кварталу підскочила на 22%, у Північній та Південній Америці – на 30%, в Азії, Африці та Океанії – на 14%, у Південній Європі – на 36%, у Північній Європі – на 7%. І тільки в Східній Європі продажі впали на 22%.
На кінець травня сукупна вартість активів H&M у Росії, Білорусії та Україні оцінюється в 4,4 млрд. крон. У цих трьох країнах тимчасово закрито 181 магазин, штат співробітників становить близько 7,5 тис. осіб. До початку пандемії коронавірусу на регіон припадало близько 10% операційного прибутку H&M.
Також керівництво компанії зазначає, що за минулий фінансовий квартал курс рубля до шведської крони злетів на 73%, що негативно позначилося на вартості російських активів під час перерахунку у крони.
Керівництво H&M анонсувало початок нової програми зворотного викупу акцій обсягом до 3 млрд. крон.
H&M була заснована у 1947 році у Швеції. Крім бренду H&M, компанії належать також марки COS, Monki, Other Stories, Weekday, ARKET та Afound, а також мережа магазинів товарів для дому H&M Home.
Акції H&M дорожчають на початку торгів у Стокгольмі у середу. З початку поточного року капіталізація компанії скоротилася на 31,5%, до 204,5 млрд. крон.