Квартальний прибуток Adidas скоротився на 7%
За підсумками другого кварталу поточного року чистий прибуток німецької Adidas AG від операцій скоротився на 7% і склав 360 млн євро проти 387 млн євро за аналогічний період минулого року.
Як повідомляється в прес-релізі компанії, її операційний прибуток у квітні-червні скоротився до 392 млн з 543 млн євро, рентабельність з операційного прибутку знизилася на 1,5 процентного пункту - до 50,3%.
Виторг виріс на 10% - до 5,6 млрд євро. Без урахування змін валютних курсів показник збільшився на 4%.
Призупинення операцій у Росії зробило негативний вплив на виручку у розмірі понад 100 млн євро, йдеться у повідомленні компанії.
Без урахування зміни валютних курсів виторг у Китаї впав на 35,1%. Тим часом у Північній Америці показник зріс на 21,3%, у EMEA – на 6,8%, у Латинській Америці – на 37%, в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні – на 2,6%.
Минулого тижня компанія погіршила річний прогноз і тепер очікує зростання виручки на 4-9% в органічному вираженні (mid-to-high single-digit rate) у 2022 році, хоча раніше очікувалося зростання показника на 11-13%. Прогноз валової рентабельності знижений до 49% з 50,7%, чистого прибутку від операцій, що продовжуються, - до 1,3 млрд євро з 1,8-1,9 млрд євро.
Ринкова вартість Adidas знизилася на третину з початку року, до 31,93 млрд. євро.