Капіталізація Xiaomi зросла на $7,6 млрд після початку продажів електрокара
Акції корпорації Xiaomi на торгах у Гонконзі підскочили в ціні на 16% після того, як компанія відкрила продажі свого першого електромобіля SU7 у Китаї, капіталізація зросла приблизно на $7,6 млрд, пише Reuters із посиланням на торгові дані.
Капіталізація Xiaomi під час торгів досягла $55,2 млрд: це вище, ніж у традиційних американських автовиробників General Motors і Ford, вартість яких становить $52,4 млрд і $53,1 млрд відповідно, зазначає Reuters. До закриття торгів зростання акцій Xiaomi сповільнилося до 8,97%, капіталізація становила близько $51,9 млрд. Продажі Xiaomi SU7 стартували в Китаї 28 березня, проте відтоді біржа в Гонконзі була закрита на великодні свята.
Вартість SU7 починається від 215 900 юанів ($29 900) у базовій комплектації. Це приблизно на $4000 дешевше, ніж Tesla Model 3, зазначає CNBC. Xiaomi повідомила потенційним покупцям, що їм доведеться чекати електромобіль від чотирьох до семи місяців, що свідчить про високий попит на нього, пише Reuters. Компанія повідомила, що за перші 24 години продажів отримала 88 898 попередніх замовлень на SU7.
Xiaomi заявила, що очікує збитків від SU7, і деякі аналітики прогнозують, що втрати можуть бути істотними, пише Reuters. Аналітики Citi Research, виходячи з прогнозованого обсягу продажів 60 000 одиниць у 2023 році, вважають, що чистий збиток від SU7 може скласти 4,1 млрд юанів ($566,8 млн) – у середньому 68 000 юанів ($9400,96) на електромобіль.