Капіталізація Xiaomi зросла на $20 млрд на тлі проблем Apple у Китаї
За підрахунками агентства Bloomberg, з червня ринкова капіталізація китайського виробника електроніки Xiaomi збільшилася на $20 млрд. Агентство пов'язує зростання котирувань цієї китайської компанії та інших місцевих виробників смартфонів зі зниженням продажів Apple у Китаї і збільшенням продажів його конкурентів, зокрема Xiaomi.
На початку листопада Apple відзвітувала про четверте поспіль зниження загальної виручки. Експерти пов'язують це насамперед зі скороченням продажів Apple у Китаї, який є для компанії третім за величиною ринком збуту. Виручка китайського підрозділу Apple знизилася на 2,5%, склавши $15,1 млрд.
У цьому регіоні на продажі Apple негативно впливає загальне уповільнення економіки, а також посилення конкуренції з боку місцевих компаній. Крім того, раніше The Wall Street Journal писала з посиланням на джерела, що китайська влада заборонила місцевим чиновникам користуватися iPhone для службових цілей і приносити їх на роботу.
У таких умовах аналітики очікують подальшого зростання виручки місцевих конкурентів Apple.
"Huawei дедалі активніше нарощує продажі завдяки своїм новим продуктам з унікальними функціями камер і супутниковим зв'язком, – цитує Bloomberg аналітика інвесткомпанії GAM Investment Management Цзян Сі Кортезі. – Темпи ж продажів iPhone у Китаї сповільнюються, оскільки багато споживачів не бачать для себе істотних поліпшень у функціональності нового iPhone".