Instacart досягла оцінки $9,9 млрд у результаті успішного IPO
Онлайн-додаток для доставки продуктів Instacart, що належить Maplebear Inc, оцінив своє первинне публічне розміщення акцій (IPO) у верхній межі діапазону, досягнувши розбавленої оцінки $9,9 млрд, після чого почне торги на біржі NASDAQ вже сьогодні, пише Bloomberg.
У результаті IPO компанія залучила $660 млн, оцінивши одну акцію в $30 і отримавши великий попит з боку інвесторів.
Початкова оцінка становила $39 млрд під час приватного раунду збору коштів у березні 2021 року, у розпал пандемії COVID-19. Однак навіть у той момент Instacart довів свою прибутковість. Компанія повідомила про чистий прибуток у розмірі $242 млн за пів року до 30 червня, порівняно зі збитком у $74 млн за той самий період минулого року.
Компанія змогла вийти на публічний ринок, навіть незважаючи на конкуренцію з такими гігантами роздрібної торгівлі, як Amazon, Target і Walmart, і розширила доставку, включивши в неї непродовольчі товари від Sephora, 7-Eleven і CVS Health.