H&M показав несподіваний прибуток
Шведський ритейлер модного одягу H&M повідомив про неочікуваний операційний прибуток за 3 місяці з грудня по лютий унаслідок ефективної економії витрат, незважаючи на те, що споживачі скорочують витрати через зростання інфляції, пише Reuters.
Операційний прибуток у першому кварталі склав 725 млн шведських крон ($69,73 млн) на відміну від 458 млн крон роком раніше і середнього прогнозу збитків у розмірі 1,10 млрд в опитуванні аналітиків Refinitiv.
Рентабельність операційного прибутку склала 1,3% порівняно з 0,9% роком раніше. На початку торгів акції H&M зросли більш ніж на 7%.
Генеральний директор H&M Хелена Хельмерссон заявила, що зроблено подальші кроки для досягнення операційної маржі 10% вже наступного року. Але H&M потрібне схвалення акціонерів для викупу акцій на суму до 3 млрд крон, але рада директорів почекає, як розвивається компанія, перш ніж ухвалювати рішення.
H&M придбала решту акцій своєї платформи Sellpy. H&M володіла 79,84% Sellhelp AB, яка володіє платформою Sellpy. H&M показала ознаки контролю над своїми витратами, але, як і раніше, щосили намагалася конкурувати з великим конкурентом Inditex, власником Zara та інших брендів, а також з швидко зростаючими інтернет-магазинами швидкої моди, такими як SHEIN і Temu.