Експорт швейцарських годинників у травні зріс на 13,6%
Експорт швейцарських годинників у травні 2022 року зріс на 13,6% порівняно з травнем 2021 року і склав 2,045 млрд швейцарських франків, свідчать дані Федерації швейцарської годинної промисловості. У квітні зростання становило 7,3%.
Постачання наручного годинника, на частку якого припадає основна частина експорту, у травні збільшилися на 14,1% порівняно з травнем 2021 року - до 1,952 млрд франків.
Експорт швейцарських годинників у США виріс у річному вираженні на 34,8%, до 327,4 млн франків, до Японії - на 29,9%, до 145,7 млн, до Великобританії - на 36,7%, до 145,2% млн, у Сінгапур – на 27,2%, до 138 млн, у Францію – на 89,5%, до 125,9 млн франків, При цьому експорт до Гонконгу знизився на 3,4%, до 190,4 млн франків. Ці 6 країн у травні зайняли 52,5% ринку збуту годинника зі Швейцарії. Загалом поставки годинників у ці 6 країн зросли на 28,7% - до 1,073 млрд франків.
У січні-травні експорт годинника зріс на 12,8% і склав 9,773 млрд франків.
Позитивне сальдо торгового балансу Швейцарії у травні 2022 року склало 2 млрд швейцарських франків після 3,6 млрд у квітні, свідчать митні дані.
У номінальному вираженні експорт у травні збільшився на 1,2%, порівняно з попереднім місяцем, склав 21,9 млрд франків, імпорт зріс на 10,3% - до рекордних 19,8 млрд франків. Обсяг експорту зі Швейцарії у реальному вираженні минулого місяця збільшився на 2,4%, імпорту – на 7,1%.