Дохід Xiaomi в четвертому кварталі вищий за очікування
Китайська Xiaomi відзвітувала про вищий, ніж очікувалося, дохід у четвертому кварталі, незважаючи на різке падіння поставок ключових смартфонів, спричинене сплеском випадків захворювань на COVID-19 у материковому Китаї після раптової відміни суворих національних правил охорони здоров'я.
Загальний виторг за 3 місяці до 31 грудня склав 66,05 млрд юанів, що перевищує консенсус-прогноз Bloomberg 65,36 млрд юанів.
Обсяг поставок смартфонів – найбільшого драйвера зростання прибутку компанії, що базується в Пекіні, – протягом кварталу знизився на 25,9% до 32,7 млн штук, що, за словами компанії, було спричинено, перш за все, ослабленням продажів. За словами Xiaomi, це сталося в основному через ослаблення попиту під час сплеску COVID-19. Внутрішній ринок смартфонів у другій за величиною економіці світу сильно постраждав наприкінці минулого року, коли різко зросла кількість випадків захворювань, після того як уряд Китаю скасував свою давню політику нульової терпимості до COVID-19.
Доходи від продажів смартфонів впали більш ніж на чверть до 36,7 млрд юанів, не виправдавши очікувань аналітиків, оскільки середні ціни на пристрої також знизилися.
Однак підрозділ інтернет-послуг Xiaomi, що приносить вищий прибуток, показав вищі, ніж прогнозувалося, продажі на 7,2 млрд юанів, зокрема, завдяки впевненому зростанню за кордоном та високим показникам ігрового бізнесу, що допомогли пом'якшити зниження доходів від реклами та фінтеху.
Тим часом, спад попиту призвів до зниження собівартості продажів трохи менше ніж на 23%.
У результаті скоригований чистий прибуток склав 1,5 млрд юанів, хоча й значно нижчий, ніж за аналогічний період 2021 року, все ж перевищив прогноз 1,28 млрд юанів.