Coca-Cola змогла перевершити прогноз за виручкою
Компанія Coca-Cola днями повідомила, що її квартальна виручка виявилася вищою за прогнозовану. Перевершити очікування вона змогла завдяки подорожчанню товарів і високому попиту на безалкогольні напої, пише Мінфін.
Хоча Coca-Cola протягом кількох останніх кварталів збільшувала ціни, споживачі, які обідають поза домівками, а також часто відвідують кінозали або спортивні заходи, були готові витрачати більше коштів на улюблені їжу і питво. Ця тенденція контрастує з ситуацією в PepsiCo, яка заявила, що її продажі впали вперше за 14 кварталів. Зростання цін призвело до скорочення обсягів реалізації на 4%.
У випадку з Coca-Cola обсяги продажів в окремих упаковках піднялися на 2%. Водночас усереднена вартість збуту товару за IV квартал зросла на 9%. І все ж компанія чекає, що її органічний виторг додаватиметься слабко, бо побоюється, що позитивний ефект від нарощування цін незабаром зійде нанівець.
Навіть відносно слабкий прогноз Coca-Cola перевершив очікування
Компанія прогнозує, що її органічні доходи у 2024-му збільшаться на 6-7%. Минулого року цей показник підскочив на 12%. Гендиректор компанії зазначив, що в європейському та північноамериканському регіонах ефект високої інфляції тисне на окремі групи споживачів.
І все ж експерти lblv.com зазначають, що прогноз щодо органічної виручки Coca-Cola виявився кращим за очікуваний. Наразі компанія чекає, що її скоригований прибуток за рік зросте на 4-5%, тоді як сторонні аналітики говорять про 4,5%.
Виручка фірми збільшилася на 7,4%, досягнувши $10,95 мільярда, що перевершує аналітичні прогнози, які говорили про $10,68 мільярда. Її скоригований прибуток склав $0,49 на акцію, що відповідає очікуванням. Експерти відзначають, що показники Coca-Cola виявилися кращими, ніж у PepsiCo, оскільки перша все ще виграє від можливості збільшувати ціни.