Apple втрачає позиції на китайському ринку
Компанія Apple зіткнулася із загостренням конкуренції в Китаї, своєму третьому за величиною ринку, внаслідок чого виробник iPhone вибув із топ-5 у списку виробників смартфонів, пише Investing.
Поставки смартфонів Apple у Китаї впали на 6,7% у 2-му кварталі 2024 року, згідно з даними компанії Canalys, що займається дослідженнями ринку. Загальний обсяг поставок склав 9,7 млн пристроїв, що менше, ніж 10,4 млн пристроїв у тому ж кварталі минулого року.
Поставки Apple знижуються з першого кварталу, коли вони впали на 25% у річному обчисленні до 10 млн одиниць.
Китайські споживачі все частіше звертаються до місцевих постачальників смартфонів, оскільки китайські бренди активно впроваджують у свої продукти генеративний ШІ.
За даними Canalys, частка ринку Apple знизилася до 14% з 16% за той самий квартал 2023 року, а її позиція на китайському ринку смартфонів упала з третього на шосте місце.
Лідером серед постачальників став Vivo з часткою 19%, за ним ідуть Oppo, Honor і Huawei з 16%, 15% і 15% відповідно.