Американські фондові індекси знизилися на 0,4-1,9%
Американські фондові індекси знизилися за підсумками сесії у п'ятницю, проте зафіксували найкраще тижневе підвищення за місяць.
Головним негативним фактором для ринку акцій у п'ятницю стала провальна звітність компанії Snap Inc. Власник програми Snapchat звітував про зростання чистих збитків у другому кварталі в 2,8 рази, а керівництво компанії відмовилося надати прогноз на третій квартал, пославшись на "невизначеність щодо умов для робочої діяльності".
Акції Snap впали на 39%, тиск на індекс Nasdaq Composite.
"Результати Snap стали попередженням для інших великих технологічних компаній, які одержують значну частку виторгу від реклами", - сказала старший аналітик Swissquote Іпек Оскардеська.
Крім того, попереднє значення зведеного індексу менеджерів закупівель (PMI), що розраховується S&P Global, у липні впало до 47,5 пунктів з 52,3 пунктів місяцем раніше. У тому числі в промисловому секторі індикатор знизився до 52,3 з 52,7 пунктів, а в секторі послуг - впав до 47 пунктів, що вказує на скорочення ділової активності.
Значення Dow Jones Industrial Average у п'ятницю знизилося на 0,43% – до 31899,29 пункту.
Лідерами зниження в індексі, окрім Verizon, стали папери Intel Corp. (-3,5%) та Nike Inc. (-2,2%). Серед лідерів зростання, крім American Express, виявилися акції Procter & Gamble Co. та International Business Machines, що подорожчали на 1,5% та 0,9% відповідно.
Standard & Poor's 500 знизився на 0,93% – до 3961,63 пункту.
Nasdaq Composite впав на 1,87% і становив 11834,11 пункту.
За підсумками минулого тижня в цілому індекс Dow зріс на 2%, S&P 500 – на 2,6%, Nasdaq – на 3,3%.
Капіталізація Verizon Communications впала на 6,7% на новини про скорочення чистого прибутку оператора зв'язку на 10% у квітні-червні. Компанія стала лідером зниження індексу Dow Jones.
Ціна паперу виробника іграшок Mattel Inc. опустилася на 7,1%, незважаючи на те, що компанія вийшла на прибутковий рівень минулого кварталу, а її виручка перевищила прогнози ринку. На думку аналітиків, негативну реакцію спровокували дані щодо падіння продажів у сегменті іграшок для дівчаток у США на 20%.