Amazon зростає на 6% після публікації "сильних" даних за 3-й квартал
Компанія Amazon відзвітувала про результати третього кварталу, які перевершили прогнози Уолл-стріт, оскільки зростання хмарного бізнесу компанії продовжило стабілізуватися, а зростання реклами різко збільшилося, пише Investing.
Після публікації звіту акції Amazon зросли на 6% під час передринкових торгів у четвер.
У другому кварталі прибуток на акцію Amazon становив 0,94 дол. за виручки 143,1 млрд. дол., перевищивши прогнози в 0,58 дол. за виручки 141,53 млрд. дол.
Чисті продажі в Північній Америці в III кварталі зросли на 11% до 87,9 млрд. дол. у річному обчисленні.
Виторг Amazon Web Services, сегмента хмарного бізнесу, зріс на 12% до 23,1 млрд. дол., трохи не дотягнувши до прогнозів у 23,2 млрд. дол.
Доходи від реклами зросли на 26% порівняно з попереднім роком - до 12,06 млрд. дол.
У IV кварталі компанія прогнозує виручку в діапазоні від 160 до 167 млрд. дол., що відповідає очікуванням у 167,2 млрд. дол. Операційний прибуток прогнозується в діапазоні від $7,0 до $11,0 млрд.
"Загалом це був сильний звіт, що відповідає нашій тезі про маржу в роздрібній торгівлі", – вважають аналітики Piper Sandler, які знизили ціновий орієнтир на 15 дол. до 170 дол. за акцію.
Аналітики Citi підвищили ціновий орієнтир на 10 дол. до 177 дол. за акцію, оскільки вбачають поєднання "привабливої оцінки" та "структурно більш прибуткового бізнесу".
"Ми вважаємо, що AWS має всі можливості для прискорення зростання в міру ослаблення оптимізаційних чинників, а також збільшення частки гаманців споживачів за рахунок переходу Amazon на товари першої необхідності за одночасного збільшення маржі", – зазначили вони.