Акції предметів розкоші втратили за день $30 млрд

У вівторок акції виробника товарів класу люкс Hermes International впали на 5,5%, акції LVMH впали на 4%, а акції Kering впали більш ніж на 2%, що призвело до втрати $30 млрд за один день, пише Bloomberg.

Як зазначили аналітики Deutsche Bank, через більшу вибірковість інвесторів і загальне уповільнення темпів зростання американської економіки довіру до сектору розкоші підірвано.

Зокрема, на конференції з предметів розкоші в Парижі, організованій Morgan Stanley, відзначили більш стриману динаміку економіки США через слабкість споживчих витрат. У міру ослаблення зростання сектора акції предметів розкоші падають.

Morgan Stanley зазначив, що це було врівноважено більш жвавим попитом на інших ринках. Країни Азії та США є важливими ринками для європейських компаній-виробників предметів класу люкс. На одну тільки Азію, за винятком Японії, припало 30% продажів LVMH у 2022 році, а на США – 27%.

Аналітики Deutsche Bank AG відзначили один із ключових чинників великих продажів товарів розкоші – відновлення попиту в Китаї, хоча інвестори схильні до більшої розбірливості.

Зростання акцій виробників розкоші відбувалося паралельно із загальним економічним спадом оскільки інвестори зробили ставку на зростання споживчого попиту в Китаї після зняття пандемічних обмежень. Цього року акції компаній класу люкс збільшили свою вартість: LVMH додав 25%, Hermes – 34%.

Аналітик Deutsche Bank Метт Гарланд прокоментував це так: сектор товарів класу люкс тривалий час був переповненим, а премія сектору до ринку на історично високому рівні, що призвело до того, що акції LVMH роздулися: у квітні її ринкова вартість перевищила $500 млрд, ставши першою в Європі компанією, що перевалила за цей рубіж.

24.05.2023

Поделитесь этой новостью: 
Реєструйся на безкоштовний,
очний 4-денний курс з трейдингу
*
*
Виберіть місто*

Ваш запит успішно надіслано!
Скоро з вами зв′яжуться.