Акції Netflix падають, незважаючи на зростання кількості передплатників

Компанія Netflix представила вражаючі дані про кількість нових передплатників у першому кварталі після закриття торгів у четвер, перевищивши очікування, але її акції все одно впали на тлі побоювань щодо майбутнього зростання, пише Investing.

Гігант потокового мовлення отримав ще 9,33 млн користувачів, що значно перевершило очікування аналітиків, які очікували близько 4,8 млн нових передплатників, але водночас компанія попередила, що в поточному кварталі темпи зростання платних передплатників сповільнюватимуться.

Компанія також заявила, що з наступного року перестане подавати квартальні дані про кількість користувачів і середній дохід на одного користувача, починаючи зі звітності за перший квартал 2025 року, заявивши, що ключовими показниками ефективності є її виручка та операційна маржа.

Ця новина була дуже несподіваною, і інвестори сприйняли її як свідчення того, що роки активного залучення клієнтів можуть добігти кінця, оскільки незрозуміло, що стимулюватиме нових передплатників після того, як боротьба з обміном паролями призвела до залучення максимальної кількості користувачів.

Ще більше занепокоєння додає той факт, що компанія прогнозує виручку в розмірі $9,49 млрд за поточний квартал, що нижче за очікування аналітиків $9,537 млрд.

Після публікації звіту акції Netflix впали майже на 4% на позабіржових торгах, але за останній рік вони зросли майже на 90%.

19.04.2024

Поделитесь этой новостью: 
Реєструйся на безкоштовний,
очний 4-денний курс з трейдингу
*
*
Виберіть місто*

Ваш запит успішно надіслано!
Скоро з вами зв′яжуться.