Акції LVMH підскочили, оскільки обнадійливий четвертий квартал підняв акції люксових компаній
Акції LVMH підскочили на 9 % на початку торгів у п'ятницю, зміцнивши позиції таких компаній, як Kering і Hermes, оскільки останні дані про продажі французького гіганта у сфері розкоші переконали інвесторів у здатності сектору впоратися з несприятливими економічними факторами, пише Reuters.
У четвер компанія LVMH повідомила про 10-відсоткове зростання продажів у четвертому кварталі, чому сприяв стійкий попит, зокрема з боку китайських покупців, на її елітний одяг наприкінці року.
Інвестори стали обережніше ставитися до перспектив галузі після попереднього звіту LVMH у жовтні, який показав, що зростання продажів сповільнилося до 9% після тривалого періоду регулярного випередження очікувань з високим двозначним зростанням.
На презентації результатів у четвер голова ради директорів і генеральний директор LVMH Бернар Арно заявив, що задоволений поточними темпами зростання компанії.
У своєму останньому звіті LVMH "заспокоїв – і добре впорався з різким уповільненням темпів зростання продажів" у другому півріччі, написав аналітик Jefferies Джеймс Гржініч у записці для клієнтів, додавши, що звіт має "заспокоїти нерви в найближчій перспективі".
У міру того як сектор сходить із високих темпів зростання, що спостерігалися після пандемії, стає очевидною відмінність у долях брендів: ті, хто обслуговує більш заможних клієнтів, як-от Hermes, краще підготовлені до економічних труднощів, ніж ті, хто прагне до відновлення, як-от Burberry, що випустила попередження про прибутки раніше цього місяця.
Однак акції Burberry також торгувалися вище в п'ятницю, подорожчавши на 1,8%.
LVMH посіла перше місце в рейтингу блакитних фішок єврозони за індексом STOXX50E.