Airbnb вийшов на прибутковий рівень у другому кварталі
За підсумками 2-го кварталу американський сервіс бронювання житла Airbnb Inc. вперше звітував про прибуток, який склав $379 млн, або $0,56 у розрахунку на акцію, порівняно зі збитком на рівні $68 млн, або $0,11 на акцію, за аналогічний період роком раніше.
Як йдеться в повідомленні компанії, її виручка збільшилася в 1,6 раза - до $2,19 млрд. з $1,34 млрд. за аналогічний квартал 2021 року.
Аналітики, опитані FactSet, прогнозували чистий прибуток на рівні $0,45 на акцію при виручці $2,1 млрд.
Сукупний обсяг бронювань Airbnb у минулому кварталі зріс на 27% - до $17 млрд, йдеться у прес-релізі компанії. Airbnb наголосила на активному попиті на подорожі практично на всіх своїх ринках. При цьому показник бронювань був на 73% вищим, ніж у 2019 році до пандемії.
Тим часом, експерти в середньому прогнозували цей показник на рівні $17,13 млрд.
У 3-му кварталі компанія очікує виручку $2,78-2,88 млрд, розраховуючи, що показник буде рекордним. Аналітики в середньому прогнозують показник на рівні 2,77 млрд дол.
Акції Airbnb подешевшали на 7% у ході додаткових торгів у вівторок. З початку поточного року їхня вартість знизилася на 30,1%.
Компанія Airbnb була заснована в 2008 році в Сан-Франциско і є сервісом, який дозволяє мандрівникам забронювати житло (від кімнати з господарями до окремих котеджів) у власників безпосередньо. За послугу компанія бере комісію як з власників житла, так і з наймів. Airbnb представлена більш ніж 100 тис. міст світу.