Adidas цього року чекає падіння продажів у Китаї
Другий за величиною у світі виробник спортивних товарів - adidas AG - погіршив прогноз щодо фінпоказників у Китаї в поточному році і тепер очікує на падіння виручки на цьому ключовому ринку на тлі ослаблення попиту у зв'язку з пандемією коронавірусу. Падіння продажів у Китаї означає, що компанія навряд чи зможе збільшити маржу цього року, пише MarketWatch.
Продажі adidas у Китаї в 1-му кварталі впали на 35% без урахування коливання валютних курсів, тоді як у Північній Америці – зросли на 13%, у регіоні EMEA – на 9%. Таким чином, загальний обсяг виторгу скоротився на 3% - до 5,3 млрд євро.
Компанія відзначає непросту ринкову обстановку в Китаї, що посилює введення нових обмежень, пов'язаних з пандемією коронавірусу. Вони призводять до закриття магазинів, що скорочує потік покупців. Китай з кінця березня ввів жорсткі локдауни в ряді міст, щоб впоратися з кількістю заражень коронавірусом.
З урахуванням ситуації з пандемією adidas очікує суттєвого падіння продажів у Китаї цього року, йдеться у повідомленні компанії. Тим часом у результатах за 2021 рік, опублікованих раніше цього року, компанія прогнозувала повернення до зростання продажів у КНР у 2022 році.
Тим не менш, компанія підтвердила річний прогноз органічного зростання продажів на 11-13%, але повідомила, що показник, як очікується, буде відповідати нижній межі прогнозного діапазону.
Adidas розраховує повернутися до зростання у 2-му кварталі, прогнозуючи, що він може становити близько 20% на тлі покращення ситуації з поставками та відновленням попиту в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, наголошується в повідомленні компанії.
Тим часом, компанія більше не розраховує збільшити маржу в поточному році. Раніше adidas прогнозував валову маржу на рівні 51,5-52%, маржу операційного прибутку – на рівні 10,5-11%. За підсумками 2021 року показники склали 50,7% та 9,4% відповідно.
У той же час adidas все ще очікує досягнення мети з чистого прибутку від операцій, що продовжуються в 2022 році, проте так само, як і в ситуації з виручкою, прогнозує показник на нижньому кордоні діапазону в 1,8-1,9 млрд євро.
Акції adidas дешевшають у ході торгів у п'ятницю. З початку року їхня ціна впала на 29,3%.