Zoom у співпраці з Anthropic планує додати чат-бот Claude у свої сервіси

Компанія Zoom оголосила про нове партнерство з Anthropic для використання чат-бота Claude на платформі, що почне з контактного центру, пише TechCrunch. Раніше компанія оголосила про партнерство з OpenAI в пошуку способів вбудувати генеративні функції ШІ в сімейство продуктів Zoom.

Директор із продуктів Сміта Хашим каже, що ландшафт генеративного ШІ змінюється настільки швидко, що компанія вирішила використовувати відкритий підхід, коли вони можуть підключати різні моделі в міру того, як галузь змінюється.

"Тому коли ми почали свій шлях до генеративного ШІ, ми прийняли свідоме рішення використовувати те, що називаємо федеративним підходом до ШІ. Це означає, що спосіб, у який ми розробляємо наші продукти, полягає в тому, що ми можемо використовувати різні моделі в серверній частині", – сказала Хашим TechCrunch.

Партнерство з Anthropic є частиною цього рішення, і зміни почнуться з контактного центру. "Зокрема, для Anthropic і Claude ми хочемо почати з нашого програмного забезпечення для контакт-центрів через його конституційний підхід до штучного інтелекту і можливість дуже точно дотримуватися правил", – додала вона.

За її словами, важливо давати точніші відповіді клієнтам, обмежуючи при цьому порушення, коли моделі придумують відповіді, коли вони не знають правильної відповіді.
Zoom має намір продовжити роботу з моделлю Anthropic і в міру того, як вона дізнається більше про те, як вона працює, щоб у підсумку використовувати її в інших продуктах. Поки немає встановленої дати виходу на ринок будь-яких функцій на основі Anthropic, але компанія продовжить роботу над цим, сказала Хашим.

У Zoom не озвучили, чи працює компанія над власним LLM, фірма й далі вивчатиме інші варіанти, включно з новими моделями з відкритим кодом разом із впровадженням моделей OpenAI і Anthropic на платформу Zoom.

Також Zoom оголосив, що його венчурний підрозділ Zoom Ventures інвестував нерозкриту суму в Anthropic відповідно до умов партнерства, ймовірно, щоб мати частку в технології, яку вони мають намір використовувати в майбутньому.

Zoom стрімко зріс під час пандемії COVID-19, коли компанії та споживачі звернулися до його програмного забезпечення для відеоконференцій, щоб спілкуватися один з одним. В останні квартали це зростання сповільнилося, оскільки компанії відкликали співробітників в офіси, а люди повернулися до звичної діяльності.

Січень 2023 року став рекордним за кількістю скорочених працівників у найбільших світових техкомпаніях - 68 500 осіб втратили роботу. У лютому стало відомо, що Zoom Video Communications Inc. звільнить 1300 співробітників, або 15% персоналу. Також гендиректор компанії Ерік Юань заявив про скорочення своєї зарплати і відмову від премій, пише The Wall Street Journal.

17.05.2023

Поделитесь этой новостью: 
Реєструйся на безкоштовний,
очний 4-денний курс з трейдингу
*
*
Виберіть місто*

Ваш запит успішно надіслано!
Скоро з вами зв′яжуться.