За 2022 рік виторг Hugo Boss зріс на 27%
Згідно з попередніми результатами, виторг Hugo Boss (німецький виробник одягу та аксесуарів), скоригований з урахуванням коливання валютних курсів, у четвертому кварталі 2022 року підскочив на 15% порівняно з аналогічним періодом 2021 року, до 1,07 млрд євро. Показник також виявився на 29% більшим за порівняний період 2019 року, до пандемії коронавірусу.
Загалом у 2022 році виторг компанії зріс на 27% порівняно з попереднім роком, до 3,65 млрд євро.
EBIT у четвертому кварталі зросла на 4% і склала 104 млн. євро, завдяки чому показник за весь рік оцінюється в 335 млн. євро (зростання на 47%), зазначається в прес-релізі.
Аналітики, опитані FactSet, в середньому прогнозували виторг за підсумками 2022 року на рівні 3,62 млрд євро, EBIT - на рівні 331 млн євро. Сама компанія очікувала на зростання виторгу до 3,5-3,6 млрд євро максимум, EBIT - до 310-330 млн євро.
Таким чином, як виторг, так і EBIT компанії за підсумками року виявилися вищими за прогнозовані. Hugo Boss у жовтні повідомила, що чекає зростання виручки у 2021 році на 40% та EBIT на рівні 200 млн євро.
Остаточні фінансові результати компанії за минулий рік та прогноз на поточний рік будуть опубліковані 9 березня.
Котирування акцій Hugo Boss зростають на 2,1% у ході торгів у Франкфурті у вівторок.