Xiaomi зафіксувала перше зростання продажів смартфонів з 2021 року
Китайський виробник смартфонів Xiaomi уперше за майже два роки зафіксував зростання доходів завдяки агресивній стратегії компанії, яка почала пропонувати дорожчі моделі на внутрішньому та зовнішньому ринках, повідомляє Bloomberg.
Зазначається, що в третьому кварталі продажі компанії становили 70,9 млрд юанів (9,9 млрд дол.), тоді як середні прогнози становили 70,5 млрд. Чистий прибуток становив 4,9 млрд юанів, порівняно із середньою оцінкою в 4,3 млрд юанів.
"Xiaomi виходить із багаторічного занепаду, коли світовий попит на смартфони та іншу електроніку впав, а конкуренти від Huawei Technologies Co. до Apple Inc. і Oppo зазіхнули на її колись домінантні позиції", – йдеться в повідомленні.
Хороші показники Xiaomi є ознакою того, що світовий ринок смартфонів, можливо, нарешті вибрався з прірви. Xiaomi та Huawei очолили 11%-вий стрибок продажів смартфонів у жовтні в Китаї, хоча це порівняно з періодом Covid.
Інвестори роблять ставку на те, що Xiaomi буде одним із найбільших бенефіціарів будь-якого відскоку. З червневого мінімуму компанія отримала близько 19 млрд дол. ринкової вартості на хвилі ажіотажу навколо свого останнього телефону, а також зростаючих очікувань щодо наступу на ринок електромобілів.
Крім того, за перший тиждень жовтня Xiaomi продала понад мільйон своїх останніх пристроїв 14 серії, написав глава компанії Лей Цзюнь.