Виторг Nestle у січні-вересні збільшився на 9,2%, перевищивши прогноз
Швейцарська Nestle, найбільший виробник продуктів харчування та безалкогольних напоїв у світі, збільшила виручку в січні-вересні 2022 року на 9,2% - 69,13 млрд франків ($69,49 млрд) порівняно з 63,29 млрд франків за аналогічний період минулого року, повідомляється у прес-релізі компанії.
Опитані компанією аналітики в середньому очікували виручку на рівні 68,91 млрд франків.
Органічний ріст (очищений від впливу поглинань та продажу активів, а також коливань курсів валют) становив 8,5%. При цьому компанія збільшила ціни на свої товари в середньому на 7,5% через високу інфляцію.
Виручка Nestle у Північній Америці зросла на 11,2%, до 19,1 млрд франків, у Європі – на 7,1%, до 14 млрд франків, у країнах Азії, Африки та Океанії – на 8,1%, також до 14 млрд франків. У Латинській Америці виторг підскочив на 13% до 8,6 млрд франків, у Китаї - на 4,7% до 3,8 млрд франків.
Продажі кави та кавомашини Nespresso в минулому кварталі підвищилися на 3% у річному вираженні і склали 4,7 млрд франків.
У сегменті продуктів харчування (Nestle Health Science) продаж збільшився на 4,5% в органічному вираженні і досяг 4,8 млрд франків.
Nestle покращила прогноз на поточний рік. За підсумками 2022 року компанія очікує органічне зростання продажів у районі 8% замість раніше очікуваних 7-8%. Показник рентабельності з операційного прибутку прогнозується у розмірі 17%.
Котирування акцій компанії під час торгів у середу знижуються на 0,3%. Капіталізація компанії з початку року знизилася на 15,7% до 289,83 млрд. франків.
Nestle є одним із найбільших у світі виробників продуктів харчування. Портфель компанії включає понад 2 тис. брендів, у тому числі Nestle, Nescafe, Nesquik, Nestea, Movenpick, KitKat, Gerber, Maggi, Perrier, S. Pellegrino, Purina, Friskies, які продаються майже у 190 країнах.