Виручка Facebook зросла на 48% перевищивши прогноз
Квартальна виручка Facebook Inc злетіла на 48% завдяки зростанню витрат на цифрову рекламу під час пандемії, коли споживачі робили покупки онлайн, а також більш високими цінами на розміщення оголошень. Однак, компанія попередила, що зростання може "значно" сповільнитися пізніше в цьому році через вплив нової політики конфіденційності Apple Inc на рекламний бізнес.
Акції Facebook виросли на 6,5% до $326,00 після закриття офіційної біржової сесії.
"Нам належить пройти довгий шлях, щоб створити повнофункціональну комерційну платформу ... але я дуже налаштований досягти цієї мети", - сказав аналітикам глава Facebook Марк Цукерберг.
Загальна виручка, в основному складається з рекламних продажів, склала $26,17 мільярда в першому кварталі, що завершився 31 березня, перевершивши середню оцінку аналітиків в $23,67 мільярда, згідно з даними IBES від Refinitiv.
Число щомісяця активних користувачів зросло на 10% до 2,85 мільярда.
Чистий прибуток за перший квартал склалв $9,5 мільярда, або $3,30 на акцію, у порівнянні з $4,9 мільярда, або $1,71 на акцію, роком раніше. Аналітики очікували прибуток на рівні $2,37 на акцію.
Facebook повідомила, що загальні витрати за рік складуть від $70 мільярдів до $73 мільярдів.